diumenge, 17 de maig del 2020

Retornar




Retornar, tornar a on eres abans. 
Doncs això, com deia la cançó del Sabina; que em tornin el mes d'abril i tots els altres. 
A fer el cafè sota el castanyer de davant de la feina.
Diuen que la memòria a vegades s'activa per estímuls. Avui mentre preparava el cafè de l'esmorzar m'ha vingut una cadena de pensaments/memòries sobre el meu passat que ha començat amb el fet de fer el cafè mentre esmorzava davant de la feina i ha acabat a un Seat panda blanc, que va ser el meu primer cotxe. Ja veieu quins salts que fa la  punyetera memòria.
Doncs això, que ja en tinc ganes de tornar a fer tot el que feia abans que ens tanquessin a tots a casa i fins i tot de fer-ne de noves. Fins i tot podria aprendre a navegar d'una vegada. 
Veles e vens... 

4 comentaris:

  1. Escriure al blog no era una de les coses que feies abans que ens tanquessin a tots, però una temporada més enrere sí. Sempre hauríem d'estar preparats per tornar on sigui si s'escau.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per passar i deixar-hi un comentari. Creia que ja ningú em llegia.

      Elimina
  2. Sempre tindrem París. No ho teníem, ho havíem perdut, fins que vingueres a Casablanca. Però ho recuperàrem anit😘

    ResponElimina