dijous, 7 de juliol del 2022

Aquesta reunió podria haver sigut un correu electrònic.

Beep- Beep Doncs no, no és ningú enviant-me fotos en pilota picada...

És el meu cap que em diu, demà no vinc per logística familiar faré teletreball. Hi ha una reunió amb la vicegerent, com que tu demà ets al despatx, t'hi delego. Entesos que li dic. Amb la poca gràcia que em fa això de reunir-me amb caps.

Així que quan és l'hora em planto a la sala de reunions que em van dir i no hi ha ningú.

- Comencem bé-

Passats vuit minuts apareix més gent i al cap d'un quart d'hora apareix la vice.

No hi ha cosa que em faci més ràbia - laboralment parlant- que els lladres de temps.

Fem les presentacions i fem la tempesta d'idees xorra sobre el que ens demanen.

>Mitja horeta i que ja ens enviarà les conclusions. Que ho comentem amb els propis serveis.

De fet sóc l'únic membre de la reunió que no és un cap de servei - que vinc per cobrir l'expedient!-

Envio un correu resum als meus companys i la resposta del meu cap és - per això tanta història.

Sí, em faré una samarreta i una tassa que hi posi.

"I survived a meeting that should've been an email" aviam si ho van entenent.

Per cert, que algú lleparà de la covid amb aquesta reunió ni es cotitza a les cases d'apostes.

4 comentaris: