dilluns, 19 de maig del 2014

Latet anguis in herba...

Latet anguis in herba...



Que hi ha algú? A Maria?
Res, que potser torno més sovint a això dels blogs. He estat atrapat una temporada per la limitació dels 140 caràcters.
No en vull blasmar, és una bona eina. Però com totes les eines pot fer mal si no es fa servir bé. I com que sóc dels que creuen que no hi ha res sota el sol, que la xarxa no deixa de ser un mirall de la mateixa societat.
Hi ha gent molt maca. Hi a gent malalta. És poc freqüent, però a vegades te'ls trobes.

Latet anguis in herba...


(La serp s'amaga a l'herba)

6 comentaris:

  1. Jo també vaig provar això del twitter fa temps, i de fet, de tan en tan vaig compartint coses (interessants¿?) però no segueixo massa el timeline

    ResponElimina
  2. Ben fet. Tot el que pugui ser el món real acaba donant més satisfaccions.

    ResponElimina
  3. Jo encara hi sóc... et veia pel twitter quan hi anava, però em cansa... aquí estic més còmoda i tranquil·la.

    Ben tornat!!!

    ResponElimina
  4. Jo no sé de què va el twitter, ni el facebook. Només internet i +, una mica. Els blocs m'agraden molt.

    ResponElimina
  5. Hola!!

    :-) Tuits i blocs, tu i jo ens entenem. M'agrada més fer de filòloga de guàrdia aquí, però.

    Ben tornat... i un petó per si en necessites :-)

    ResponElimina