dilluns, 6 d’abril del 2009

Tremola Alonso, ves que vinc!


El motor rugeix, pugen les revolucions. Sento un zub-zub darrera el front.És el meu propi pols que s'accelera. La visió perifèrica està limitada pel casc i em fixo en els cinc semàfors. 1,..2..3..4...5 tots vermells; verd!!. L'acceleració em clava al seient, surto el primer... 300 Km/h, freno, començo a girar a dretes, BUMMBA!, acabo de destrossar un F1 contra la pared de ciment del primer revol del circuit de Montmeló.
Sento la veu del de l'estand, no problem, sir. nosotros empegzamos otra vegz. Així que torna a aparèixer la imatge a la pantalla, tornem-hi, cinc semàfors en vermell, verd! i no accelero tant, 260 km/h i em van passant tots els que tenia a darrera, aconsegueixo girar el primer revol sense estampar-me, guau, sento els 2g sobre el meu cos, 3 g, recta i peu a baix! 300 km/h i pujant, tot vibra, revolt a esquerra, començo a frenar, giro... el crock crock de la grava es sent sota el meu cos, salvo el revolt i torno a apretar l'accelerador! passo un cotxe vermell en ple revolt. Waw, aconsegueixo fer una volta sencera 1 minut 37 segons 417 mil·lèsimes. Pocs segons després m'arrisco massa i trenco l'eix xocant contra l'Alonso.
Òbviament és un simulador, però ha estat total! descarrega l'adrenalina a tope!. No hi ha com conèixer els responsables d'una fira per poder gaudir de les joguines sense fer cues :D. Per cert, molta gent a Vic, es nota que han obert el túnel de Bracons.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada