dijous, 1 d’abril del 2010

Boira


Hi ha dies en que llevar-se d'hora te les seves sorpreses, com fa un parell de dies en que GRO semblava Oxford, el dia abans havia plogut i en el megabassal en que es van convertir les obres de la nova estació del TGV ( anomenat també AVE) s'hi reflectien les llums fent-hi mirall. Llàstima que és una foto de mòbil, però no vaig resistir la temptació de fer-la. En aquella hora en que tot just posen els carrers hi ha ja una colla de commuters que esperem el tren i tot semblava molt britànic. Abrics tresquarts, maletins, carmanyoles, portàtils, dones amb vestit jaqueta, agenda i talons,  i algun que altre estudiant despistat o complidor amb rastes i coloraines. La llàstima és que els serveis públics no estiguin a l'alçada del que paguem per ells. Potser aviat haurem de canviar el vell eslògan de No tax without representation de les velles tretze colònies per el nou de Cap impost sense el seu servei o el més directe de Espanya em roba. Per cert, quan ho tingui tot preparat ja em sentireu parlar de la nevada.

Sort que avui comencen les minivacances de Setmana Santa.  Fins dimarts que ve.


2 comentaris:

  1. MOLTA IL·LUSIÓ TROBAR-TE A VIC... PENDENT UNA TRUCADA PER FER VIVAC A BOSC I APRENDRE DE LES ESTRELLES, QUE EM SEMBLA QUE HI TENEN MOLT A DIR!!!

    ResponElimina
  2. Laieta Eiii, la mateixa il·lusió de retrobar-vos. I no patiu que aquest cop sí, ens em de retrobar abans del proper Mercat del Ram ;)

    ResponElimina