dissabte, 21 de març del 2009

Ripoll


Ja he comentat abans que sóc empordanès (relatiu) Al DNI hi posa una altra cosa, sort que després de la desfogada dels dos anteriors post m'escapo a Ripoll (El Ripollès) que és l'altre escapada alternativa a l'Empordà. Aquest cap de setmana muntanya; passejades, xerrades davant d'un cafè. Espero riure molt, visitar altre cop el magnífic monestir i llegir la darrera incorporació a la meva biblioteca. Crònica de la independència de Patricia Gabancho. A la qual agraeixo des d'aquí que em contestés l'e-mail en que li elogiava l'article de l'Avui. Encara no m'ho crec del tot, no va trigar ni vint minuts a contestar-me. I sortint de la feina vaig fer una escapada ràpida a la Casa del Llibre del Passeig de Gràcia i una mica més i perdo el tren.
El recomano a tots els que creieu en el país i que un altre demà és posible. Espereu-vos a que surti la sentència del Tribunal Constitucional i en tornem a parlar.
Veieu que no hi ha com veure les coses en perspectiva, una escapadeta cap al bressol de Catalunya a oxigenar-vos i oblidareu tots els Pirates i Rates de Sentina que us envolten. Us ho recomano. Bon cap de Setmana.

NB. Sense PC fins el dilluns, us haureu d'esperar pel proper post.

Ah, i dilluns pot ser molt divertit. Els commuters de Girona la farem...grossa, petita, mitjana... ja es veurà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada