dimarts, 26 de gener del 2010

Epi Oinopa Ponton II

AL MAR – MANEL 


Tu i jo hem sopat en bons restaurants,
tu i jo hem ballat a la llum d’un fanal,
tu i jo volàvem en un Ford Fiesta groc,
tu i jo hem cantat a la vora del foc,
tu i jo hem buscat coses similars,
tu i jo hem tingut el cap ple de pardals,
tu i jo dalt de la nòria,
tu i jo i la nostra història,
però tu i jo no ens hem banyat mai al mar. 
Al mar, al mar, al mar...al mar...

Plantem les tovalloles, convido a un gelat,
juguem a palagrera  esquivant passejants.
A l’horitzó es divisen les veles
d’uns nens que fan optimist a la cala del costat.
Dormo una estona, que bufa de mar,
així estirada se’t veu espectacular
llarga i blanqueta a la sorra llegint
intrigues vaticanes de final inesperat.
Es abusiva tanta calor.
T’incorpores i et poses bé el banyador,
amb el peu calcules com està l’aigua
i tot esta llest per tal que entrem al mar.
 
Al mar, al mar, al mar...al mar...

Així doncs si un dia vens i passes per aquí,
i sí malgrat la feina trobem un matí,
no em perdonaria mai, no podria assumir,
no agafar-te amb la moto i que no féssim camí,
molt lluny d’aquí, a l’altra banda del món,
hi ha un xiringuito amb quatre pins al fons,
tu i jo asseguts a la barra d’un bar,
sona bona música i som davant del mar.
Al mar, al mar, al mar...al mar...












3 comentaris:

  1. Si algú sap com penjar els vídeos per a que es vegin directament li agrairia molt que m'ho expliqui. :D

    ResponElimina
  2. (des)connectar Sí, i molta més gent com l'Anna Roig i L'ombre de ton chien o Guillamino o Mazoni i els que em deixo...

    ResponElimina