divendres, 8 de gener del 2010

Tres pics i repicó


Tres pics i repicó; toc, toc, toc, toctoc. Així és com heu de picar amb el picaporta. Ben fort, amb la pressa d'estrenar l'any. Amb la tranquil·litat d'haver acomplert amb els ritus de pas d'un any a l'altre. I de repartir propòsits i bons desitjos. Així doncs uns quants per saber si encara hi ha algú. Per a  l'Edfly  moltes hores de vol, per a en Carles, que encara que no ens veiem gaire sabem que som aquí, per a la Marta que a l'Ossa Iogui li vingui una forta rampa a la llengua i es quedi afònica una setmana, com a mínim. A l'Helena que em continuï alegrant l'esperit amb la poesia i els seus comentaris. A Xurrito, que continuï recomanat bons llibres. A Akroon que retrobi l'inspiració que des que no escriu que la vida és més avorrida ( o com a mínim, diferent). Nena, no treballis tant ;-) A An|na i a la seva germana bessona ªnna que continuïn sent bones lectores de Càtul i es deixin contaminar per totes les influencies que trobin . A Schwà per que passin aviat les hores fosques i torni a somriure. Això sí. No deixis d'escriure. A la Lingüista elitista que ens continuï descobrint els disbarats que escriu la gent amb la nostra llengua. No defalleixis. I a l'amic escriptor de veritat el Senyor R. Una petició informal. Si algun dia estàs inspirat, un relat sobre un pelegrí a Sant Jaume de Galícia ( i serà que no tens material :D ) això o me l'inventaré jo i me'l critiques un dia. Per cert, encara no tinc resposta sobre una esquena tatuada. Cerca el post.

Així doncs, agafeu el picaporta i piqueu ben fort, que l'any comença. Toc, Toc, Toc, Toctoc

9 comentaris:

  1. Albert, sabia quina era la cançó tatuada en una esquena, però ho he oblidat. Ho tornaré a preguntar. El teu blog és fantàstic i a vegades m'emociona i tot. Això de Sant Jaume...per què no comences tu; jo ja ho vaig fer una vegada!!! Boníssim any per a tots vosaltres.

    l'Erra

    ResponElimina
  2. R Boníssim any per a tu i els teus, i molt benvingut, per fi t'has decidit a escriure-hi un comentari :D. Tard o d'hora trobaràs l'esborrany d'un viatge a Sant Jaume. Està creixent i quan hagi madurat una mica més el penjaré. A més és any Xacoveo. Espero resposta sobre la partitura.

    ResponElimina
  3. hola!
    coneixes Midgard? jo l'estic descobrint, mica en mica ;)

    aniré passant per aquí
    :)

    l'anna com veus m'ha contaminat a fer-me blog (fa anys q m'ho deia ja.. :P)

    bon any picaporter

    ResponElimina
  4. (des)connectar Benvinguda i bon any,sospito que ets la bona fotògrafa,no? ;)

    ResponElimina
  5. Aly, et puc dir així? (és més curt :P)
    Gràcies per la rebuda!
    Les dos som les fotògrafes :)
    Moltes de les meves (per no dir totes), me les fa ella també!

    Som unes fanàtiques de les fotos i paisatges :D

    ResponElimina
  6. (des)connectar Doncs ja en som tres, m'encanten les bones fotos, els bons paisatges i els bons relats.

    ResponElimina
  7. Albert,
    la melodia que portava tatuada a l'esquena l'Elisabet Erra (del barri de Sants, BCN) el dia de la Gran Festa, segons afirma ella mateixa era (no sé si encara la porta) BIG MY SECRET, de la banda sonora de El PIANO (1992) del gran Michael Nyman...Albert, espero que això et deixi més tranqui. Ah, i no em diguis que ja sospitaves que era Nyman!

    Records emocionats.

    l'Erra

    ResponElimina
  8. R Opss, així que l'esquena tatuada és família. Bé ara com a mínim sabré com sona. No no sabia que era Nyman, però tenia un aire barroc. Molt bona BSO i molt bona películ·la. (molt bona esquena :D )
    Mots records!!

    ResponElimina
  9. Som tres i amb blog, TOC TOC TOC :)

    ResponElimina