dijous, 29 de juliol del 2010

Només una matinada més


Només una matinada més i el despertador no em farà tornar a la crua realitat del no-management, del mal servei dels transports públics, d'estar envoltat d'imbècils, de que es despengin amb un dinar de feina de felicitació de vacances a un dia vista; cony que la gent s'ha d'organitzar! De tornar amb el tren i despertar-me dues estacions més. Va ser curiós, agafo el tren abans d'hora per ser aviat a GRO (doncs tocava recollir els cadells del casal, perquè la guardiana de la cova tenia una reunió de feina); a Passeig de Gràcia em trobo amb M, que feia molt que no ens veiem. Ens posem a xerrar i quan ella baixa a la seva estació puja un paio creuament de hippyperroflauta, cow-boy i gòtic que xerrava sol i se m'asseu a davant,I jo: merda! no duus llibre (tècnica el turista accidental (1988). I el portàtil és dins la seva funda a uns 40 cm. del meu cap. Solució, fer veure que dormo. Sento com la veu de la RENFE va cantant estacions com un Mantra Budista. Obro els ulls i veig la serra de l'Albera. Merda! Estic entrant a Figueres. Així que baixo del tren corro a demanar quan surt el proper. Tinc sort relativa, en deu minuts en surt un altre, però és un regional carregat de pre-adolescents cridaners que venen de la platja, guiris i àvies que s'expliquen operacions de vesícula biliar. Truco a la guardiana de la cova que avisi al casal que arribaré tard. Esbroncada telefònica inclosa. Aconsegueixo arribar sense liquar-me ( no aire condicionat al tren, gràcies RENFE per ajudar-me a mantenir pes) i recullo els cadells. Avui sona el despertador i si no em tiren literalment del llit no em desperto. FAS TARD! em diu la guardiana, a trompicons aconsegueixo dutxar-me, afaitar-me, esmorzar i amb el cotxe ( ole 21,35 € de parking) agafar el tren, però em trobo amb el Bratwurst i en baixar, fa com ahir, i m'agafa amb les seves mans gegantines per les espatlles i no sé ni que em diu; però avui amb un to cortès li dic: DISCULPA PERÒ NO M'AGRADA QUE EM TOQUIN. Si demà fa el mateix i m'aixeco creuat descobrirà que és l'AIKIDO.

NECESSITO UNES VACANCES, JA!

Pd. Si puc, demà més. Si no, fins a finals d'agost i que passeu tots unes bones vacances. 

2 comentaris:

  1. uf! no m'estranya que les necessitis... respira!! i que demà sigui lleu i de bon portar!
    bones vacances i salut!

    ResponElimina
  2. elur: Benvinguda!, gràcies pels ànims. sort que avui les començaré.

    ResponElimina