dilluns, 19 de setembre del 2011

Bucle tancat

Com veieu en la imatge he caigut dins un cercle viciós o bucle tancat.
Primera hora del matí. Per a una fira propera necessitem una línia RDSI per a una ràdio que en  farà un programa especial des d’un estand.
No tindria res d’estrany si no visques en aquest fabulós món laboral paral·lel i surrealista. 
No deixa de ser un servei de la fira, no? Doncs en condicions normals jo els diria als de la fira. Vull una línia RDSI per aquest estand des del dia tal al qual. I que em facturin el servei i punt.
No, us equivoqueu. Les coses senzilles no tenen gràcia. Com ja haureu deduït el Gos Beta vol que la contracti jo directament.
Truco a Timofònica(telefònica) al 1004. Em surt una màquina i jo li vaig contestant amb veu alta i clara i en castellà, que si no, no ho entén Nueve, tres, cinco, cinco , dos i molts números més. Llavors em passo vuit minuts sentint la musiqueta fins que un llatinoamericà entre fressa d’estàtica em contesta. En prou feines ens entenem però aconsegueixo el número per a demanar l’RDSI. És un 902, si vols alguna cosa, paga.
Nova màquina que em demana que canti el meu número de telèfon i jo que torno a  Nueve, tres, cinco, cinco , dos i molts números més.
Finalment al cap d’uns sis o set minuts s’atura la musiqueta i em surt l’opció: Si quiere ser atendido en castellano diga: castellano, si quiere ser atendido en catalán diga:(jodase) catalán. O miracle! Catalán. Al cap de més musiqueta una veu humana. Li demano el que vull i després de consultar em diu que ella no pot fer-ho doncs som grandes clientes (??) i he de trucar a un altre número.
Tornem-hi. Un altre màquina i Nueve, tres, cinco, cinco , dos i molts números més. Llavors que marqui opción 1 i jo que marco i llavors...
Su petición no puede ser atendida. Por favor llame al número 1004 donde será cursada su petición.
Ja hem fet la volta a la roda. Torno a trucar al 1004 i després d’un quart d’hora aconsegueixi-ho parlar en català amb una noia. Li explico que sóc dins un bucle tancat. Amablement s’ofereix a passar-me directament la trucada saltant-me la màquina però m’avisa. Són més de les 13 i segurament ja han plegat. (coi, quin horari d'atenció al públic, no és de 24 hores?). Al cap d’una estona el telèfon fa tut, tut, tut, tut,....
Demà serà un altre dia. Demà em tornaré a barallar amb una màquina, una empresa de telefonia i els cercles viciosos. Però jo acabaré tenint una línia RDSI pels meus c.....

13 comentaris:

  1. Què es pot dir davant d'això... venen ganes d'agafar la retallada i plantar-se a la seu de Telefornica a recrear 'Un dia de fúria'...

    ResponElimina
  2. I què serien les companyies telefòniques sense els seus bucles? Jo crec que ens munten uns jocs de pistes per a desenvolupar la nostra ment i habilitat... com aquell que busca gamusins.

    ResponElimina
  3. Tot això és una prova per saber si et mereixes una RSDI. Demà l'aconseguiràs a la primera, ja veuràs.

    ResponElimina
  4. Per cert et recomano la peli de 13 asesinos, tot i que veient l'ambient laboral no sé si és la més adient...

    ResponElimina
  5. I per força la tens que contractar amb timofònica? no ho pots fer amb tangafònica o robofònica, daltres companyies, que potser pel fet d'abduiros igual et posen la línia?
    Jo només tinc el mòbil de movistar, la fixa em vaig passa a jazztel que son més diligents...

    ResponElimina
  6. Haw, haw! És per perdre la paciència, francament. I no crec que tinguis més sort si proves amb altres companyies :(

    ResponElimina
  7. No sé a qui deus tenir més ganes de matar... als de telefònica o al gos beta??

    ResponElimina
  8. Què??? Ja tens RSDI???

    No ens deixis amb la incògnita!!!

    ResponElimina
  9. Aprofita per fer un curs de budisme pràctic. O d'assassí per correspondència.
    Hi ha gent que hauria de néixer muda, a pesar dels que ja en neixen i no tenen cap càrrec en cap empresa ( telefònica, perexemple) Respira fondo i riu, i apunta't a kickboxing. Una abraçada!

    ResponElimina
  10. Indignant. M'anava augmentant la mala llet a mesura que anava llegint; prefereixo no pensar com hauria acabat si l'autor de la trucada hagués estat jo mateix. Quins putus collons que tenen,es increïble.

    ResponElimina
  11. Qui inventi una pistola que es pugui disparar a través del telèfon, es fa d'or en qüestió de minuts...

    ResponElimina
  12. XeXu: més d'un cop ho he pensat!
    El porquet: No si encara els hauré d'agrair que m'exercitin la ment ;-)
    SM: Prova superada, però dos dies més tard.
    Molon labe: serà qüestió de buscar-la al videoclub!
    Aris: Sí, hi estava forçat. Però veuràs la sol·lució més avall :D
    LEBLANSKY : Per perdre-la del tot!
    Yáiza : Als dos per igual, però tinc més aprop al Gos Beta!
    tirantlobloc: la resposta al final :D
    cantireta: gràcies pels bons desitjos!
    Ferran: El problema és que estas mal acostumat a l'eficiència alemanya. Això és el dia a dia. Benvingut al Sud :D
    surfzone : Jo li compro una ja!

    Al final vaig tirar pel dret i vaig passar olímpicament de les instruccions del Gos Beta. Vaig trucar a la ràdio i els vaig demanar com s'ho feien. Amablement em van dir que ja se la demanarien ells i ens facturarien el servei.

    ResponElimina
  13. Prova superada :D he sobreviscut a la Fira de Sant Miquel - Lleida-

    ResponElimina