divendres, 13 de març del 2009

RENFE



RENFE: És l'acrònim que més patim els que agafem el tren, és l'acrònim de la prepotència, de la manca d'informació a l'usuari. És el mal servei en règim de monopoli. És el revisor malcarat i els tres segurates que devien reclutar en un frenopàtic. Són les hores perdudes per demanar un justificant de retard. Són les males cares a la feina perquè arribes tard. Són els increments de preu abusiu en els abonaments. És l'exemple de l'espanya tronada que inverteix els meus impostos a Madrid. Fa uns dos cents anys un grapat de ciutadans de Boston (EEUU) es van plantar per el preu abusiu del te i el monopoli de la corona ( entre altres coses), el que va començar com una criaturada "no tax without representation" i llençar els paquets de te al mar va acabar amb la creació d'un nou país. Potser a base de donar-nos mal servei aconseguireu que a la gent li caigui la bena dels ulls. De moment ens em negat a ensenyar el bitllet al revisor, dimarts decidirem què més fem. Potser d'ací a dos cents anys algú escrigui que un grup d'usuaris de RENFE va començar una revolució. ( o no)
N.B. acabo de rebre la resposta de RENFE a la plataforma d'usuaris.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada