dijous, 20 d’octubre del 2011

S'Aranella-Port de la Selva i sarcàsmes

Far de S'Aranella  aprox: 42º3'N, 3º2' E

Va sortir l'oportunitat i em van proposar fer una caminada pel camí de ronda entre el far de S'Aranella i el Port de la Selva.
De manera molt suau, amb criatures d'entre cinc i nou anys i en pla més anem a veure si ho aguantem que fa segles que no caminava. (bé, des que vaig penjar les xiruques, així que calculeu el que fa que no em penjava una motxilla i calçat de caminar). 
I amb l'objectiu final a la vista, no fos cas que ens estresséssim massa.

Port de la Selva

I vam aconseguir-ho! vam arribar sencers al Port de la Selva, no vam perdre cap criatura pel camí, no es va estimbar ningú, ni es va torçar un turmell ningú i vam aconseguir tornar al punt de sortida. Tot en menys de dues hores!! ( tot un rècord, si es té en compte que alguns s'aturaven a fer fotos, mirar floretes i cercar petxines)

I després, a dinar entrepans de carn arrebossada, com s’ha fet tota la vida que es va d’excursió! 

Llavors per acabar-ho d’arrodonir he agafat una bronquitis de cavall que em té a casa fent el gos i això em recorda que el Gos Beta s’haurà de fer la seva feina solet, i per no perdre el costum li dedico unes quantes imatges sobre sarcasme que he trobat, tot navegant, per la xarxa.

Així doncs, estimat Gos Beta, com que estaré alguns dies en que no podré atendre les teves tonteries:

SARCASME: l'habilitat d'insultar els idiotes sense que ells se n'adonin.


Puc semblar tranquil, però en el meu cap t'he assassinat tres cops.

 
Tinc múltiples personalitats i cap d'elles t'agrada.


L'estupidesa serà tractada conseqüentment.

Que bo que és estar-se a casa fent el gos entre antitèrmics, antibiotics i ventolin.  
ZEN
 

23 comentaris:

  1. I després diuen que cal vacunar-se.

    A millorar-se, però sense pressa.

    ResponElimina
  2. Jo que ja estava celebrant la teva tornada a les més pures essències excursionistes... i que quan he vist la referència que m'has fet (moooltes gràcies!) ja estava obrint el cava... i ara va i agafes una bronquitis!

    Bé, no desesperem! El més difícil ha estat tornar-se a calçar unes xiruques (i que no fessin llagues). Aquest pas ja està fet! La bronquitis és un dany col·lateral que no és res més que la manca d'entrenament!

    Ànims Aly! Els excursionistes són (som) valents! Bé, si de cas, tampoc cal que facis un acte de bravesa extrema... que penqui el Gos Beta!

    ResponElimina
  3. I jo que ja et feia muntant alguna cosa a la fira de la Catedral... Tot això que t'estalvies! ;)

    Cuida't i cura't ben aviat!

    ResponElimina
  4. Oh, oh! El camí de ronda és la mar de maco! Jo el vaig fer una setmana santa... de Llançà a Roses, diria que vam fer (en 3 dies, eh!). M'alegro que us agradés la passejada i que us hagueu quedat amb ganes de repetir! Trobo que les excursionetes així són molt bona activitat per fer en família... Serà perquè jo no ho he fet mai amb la meva! Hehe!

    Bé, espero que et recuperis (però sense pressa, com diuen aquí dalt), i que mentrestant ens vagi regalant frases sarcàstiques destinades al teu estimat (tatxat) Gos Beta. Ep, però no abusis dels antibiòtics, eh! Que després es creen resistències! I al tanto amb el ventolin, que en excés fa palpitacions (t'ho dic jo, que sóc asmàtica de tota la vida... hahaha!)

    ResponElimina
  5. el Porquet ens va fer dentetes amb les seves proeses però segueix-lo!
    (jo estic rendida només de pensar-hi!)

    això és la tramuntana! ànims amb aquesta broquitis!
    (ara també tens excusa per no fer de brico-man!)

    ResponElimina
  6. Quina excursió més maca! La vaig fer fa uns anys amb les meves nebodes i la meva filla, que deurien tenir vuit anys més o menys i em va agradar molt...
    Anim, jo tinc angines! Podriem fer un club!
    Però em penso xutar tot l'ibuprofeno que tinc a casa i demà estic com nou!
    ei, i al gosbeta que el bombin!

    ResponElimina
  7. M'agraden tots els sarcasmes. I els he practicat tots.
    Jo no estic refredada ( encara ) però reconec que estar sense Gos Beta ha de ser de fàbula, a pesar dels mocs, esternuts i tos. Cuida't, i no perdis el sentit de l'humor.

    ResponElimina
  8. Vaja... quan et recuperis, podríem fer una excursió de blogaires... el Porquet que ens faci de guia! Segur que trobem material per a apunts posteriors!

    Cuida't!

    ResponElimina
  9. Jpmerch: De fet crec que el meu cos va dir necessito una pausa.
    El porquet: Ets el gran culpable de que vulgui tornar a calçar-me unes xiruques. Però crec que caldrà una mica de temps abans no pugui seguir-te. La propera caminada amb una mica de pendent. De fet vaig fer-la amb bronquitis sense saber-ho!
    Yáiza: Així ja saps que té racons espectaculars! Jo, com a bon pacient, segueixo les indicacions de la recepta al peu de la lletra, fins i tot llegeixo el prospecte de la caixa :D. El Gos Beta em pot anar esperant assegut.
    color camaleó: Tens tota la raó, el porquet ens fa dentetes de les seves escapades, jo crec que vol que tothom s'animi a fer com ell. Cert, la bricomania ha quedat aparcada uns dies, però ja m'han amenaçat que he de pintar quan em recuperi. Per cert, una de les fotos és en manual ;-)
    Aris: Noi, millora't! són aquests canvis de temps tant bruscos. Matí fred, calor, aires condicionats als despatxos! I que és octubre i sembla juny!! I l'excursió és per repetir-la i fer-la més llarga i tot!
    cantireta: El sarcasme ajuda a sobreviure! Gràcies pels ànims!

    ResponElimina
  10. tirantlobloc: Tens tota la raó, però que comenci per alguna cosa suau o serà la crònica blogaire d'una mort anunciada ;-)
    Gràcies, igualment!

    ResponElimina
  11. Se m'acusa amb el dit! M'agrada doncs! Ara a recuperar-se i a tornar a caminar xino-xano!

    Ah, i com diu el Tirantlobloc, en podríem muntar alguna... i tant i tant! Jo faig de guia... gratisss! ;p

    ResponElimina
  12. L'excurisó magnífica! La malatia... a millorar-se!

    ResponElimina
  13. Caram! jo que ja tenia el comentari pensat, del pal "quin bon rollo transmet el teu post", i de sobte em planto allà, davant la bronquitis i tot plegat... Cuida't!!! (però que te quiten lo bailao, que diuen)

    ResponElimina
  14. Rita: Aquest any m'he escapat de ser-hi, però no de patir-ne la preparació.
    Porquet: Sí, tu ets el culpable de que m'hagi tornat a calçar unes xiruques ( bé, l'equivalent actual, que la feina seria trobar-ne ara). Doncs se'n pot parlar de fer-ne una per blogaires. Però no ens facis pujar un 3.000 a la primera de canvi :D
    Peròquèdius: Sí, val la pena fer-la. A més és molt suau. I la malaltia va fent el seu curs.
    Ferran: Però si transmet molt bon rotllo, una excursió magnífica i uns dies de descans a casa sense aguantar-ne a alguns ;-)

    ResponElimina
  15. Totes les frases són molt bones però la segona és l'hòstia. La gent que conec i que pensa que sóc tranquila...

    I aquest camí de ronda el tinc pendent. Que et milloris!!

    ResponElimina
  16. noVa Noa: A que sí; de fet els que tenim fama de tranquils... :D; Doncs a fer-lo i gràcies!

    ResponElimina
  17. Doncs mira, en això últim et dono tota la raó!
    Espero que estiguis millor.

    ResponElimina
  18. Bé per l'excursió, que els aires de mar precisament diu que curen els bronquis...
    Això és que algú et devia esternudar damunt, costum aquest molt estès entre nosaltres.
    Pitjor si paren l'esternut o la tos amb la mà i després te la donen... o et reparteixen el clàssic entrepà amb mocs i tot.
    Beu xartrès, fillet, que fliparàs. Del verd. Com els mocs.
    Olga

    ResponElimina
  19. Olga: Sí, hi ha molt de marrano. Provaré això del xartrés, segur que em treu la bronquitis. Però, i el mal de cap de l'endemà?

    ResponElimina
  20. Els entrepans d'anar d'excursió.. Primer de tall arrebossat, després de truita, i quan ja no te'ls fa la mama, del primer que trobes per la nevera.
    Imaginació al poder...

    ResponElimina
  21. Clara: Cert, són tot un clàssic! Imaginació al poder sempre!

    ResponElimina
  22. Jo hi ha coses que no les puc fer: si hagués fet aquesta ruta amb la canalla, estic segur que alguna de les meves filles hagués anat a parar al mar, amb una cossa al cul, misteriosament XD

    ResponElimina
  23. Surfzone: Els ha de donar temps. No cregui que alguna temptació he tingut d'enviar algun cadell a provar l'aigua per accident. I perdó en el retard en contestar-lo.

    ResponElimina